Gyakran ismételt kérdések
Általános kérdések
Mióta működik a szolgáltatás és kinek készült?
A szolgáltatás 2011 óta működik Csehországban. Ez egy olyan webfórum, ahol a felhasználók megoszthatják a tapasztalataikat a telefonszámokkal kapcsolatban, felhívhatják a figyelmet a zavaró (pl. telemarketinges felmérések) és hasznos telefonszámokra (pl. hivatalok, gyorsfutárok). A szolgáltatás mindazoknak szól, akik meg akarják tudni, hogy ki a tulajdonosa bizonyos telefonszámoknak, és kívánatos-e hívást fogadni ezekről a telefonszámokról.
Milyen információkat kapnak a felhasználók a keresett számról?
A felhasználók elolvashatják a telefonszámhoz kapcsolódó egyéb felhasználói hozzászólásokat és értékeléseket, láthatják a telefonszám keresési számát az elmúlt egy év alatt, valamint láthatják a szám földrajzi elhelyezkedését (vezetékes telefonszám esetén).
Hogyan mérjük a telefonszám látogatottságát?
Az adott laphoz kapcsolódó látogatások száma. Egy eszközről naponta csak egyszer számoljuk a hozzáférést. Igyekszünk kizárni azt, hogy a keresőmotor-hozzáférések ne befolyásolják a forgalmat, ezért az csak az igazi látogatók általi megtekintések számát vesszük figyelembe.
Ki hozza létre az adatbázist és mi garantálja a hitelességet?
A telefonszámok adatbázisát és a hozzászólásokat a felhasználók hozzák létre, webhelyek közvetítésével.
Hozzászólást regisztrált vagy anonim felhasználó is hozzáadhat. Ahogy más fórumokban, a mi oldalainkon sem biztosítható 100%-ban a hozzászólások hitelessége. Ezért fenntartjuk magunknak a jogot arra, hogy az értékeléseket és megjegyzéseket töröljük vagy blokkoljuk.
Minden felhasználó deaktiválhatja az adott hozzászólást, a rendszergazda ellenőrzéséig. Csak kattintson a Törlés gombra az egyes hozzászólások melletti menüben. A felhasználót egy rövid űrlapra irányítjuk át, ahol a moderátorokat tájékoztathatja arról, miért tartja károsnak a hozzászólást.
Ellenőrzi valaki a fórum bejegyzéseit?
A fórum részben moderált. Naponta több ezer hozzászólás érkezik az oldalra, ezért nem áll módunkban mindet ellenőrizni. A bejelentett és gyanús hozzászólásokat azonban rövid időn belül ellenőrizzük.
Milyen előnyei vannak a Call Insider regisztrációnak
A Call Insider szolgáltatás regisztrációja ingyenes. A fiók létrehozásával több előnyhöz juthat:
- Kevesebb reklám.
- Saját hozzászólások áttekintése, szerkesztése és törlése.
- Értesítést állíthat be, ha valaki reagál a hozzászólására.
- Hozzászólás hozzáadásakor nincs szükség reCaptcha kitöltésére (SPAM botok elleni védelem).
- Naponta több hozzászólást is feltehet.
- Zavaró tartalmú hozzászólások egyszerűbb bejelentése.
Értékeléshez kapcsolódó kérdések
A hozzászólásom eltűnt vagy azt módosították. Miért?
A hozzászólásokat a következők okok miatt módosíthatjuk vagy törölhetjük:
- Olyan információt kapunk, hogy a hozzászólás jogsértő, amelyet az általánosan elérhető információk alapján ellenőrzünk le.
- Információt kapunk arról, hogy az adott hozzászólás a GDPR európai általános adatvédelmi rendelet szerinti személyes adatot tartalmaz.
- Olyan információt kapunk, hogy a hozzászólás durva vagy sértő.
- A rendőrségtől kérelmet kaptunk a hozzászólás törlésére.
- Bírósági határozat kötelez bennünket a hozzászólás törlésére.
Hogyan tudok sértő vagy nem megfelelő tartalmú hozzászólást bejelenteni?
Minden felhasználó deaktiválhatja az adott hozzászólást, a rendszergazda ellenőrzéséig. Csak kattintson a Törlés gombra az egyes hozzászólások melletti menüben. A felhasználót egy rövid űrlapra irányítjuk át, ahol a moderátorokat tájékoztathatja arról, miért tartja károsnak a hozzászólást. A kérelem feldolgozásának az ideje általában egy hét. Ezt követően a felhasználó értesítést kap arról, hogy a hozzászólást miként értékelte ki a moderátor.
Mit kell tennem, ha egy adott telefonszámhoz töröltetni kívánom a hozzászólásokat?
Ha a hozzászólásban durva, sértő vagy a tényeket elferdítő és hazug adatok és információk találhatók, akkor erről tájékoztasson bennünket a(z) callinsider.hu @ e-mailen, vagy az alábbi postacímen:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Prága 13
Cseh KöztársaságAbban az esetben, ha szembetűnő az adott hozzászólás hazug vagy becsületsértő mivolta, akkor azt azonnal töröljük. Egyéb esetekben vegye fel a kapcsolatot a rendőrséggel, és tegyen feljelentést ismeretlen elkövető által végrehajtott jogsértés ellen. A fórum üzemeltetője mindent megtesz a jogsértés felderítéséhez és együttműködik a nyomozó hatóságokkal. Ha a rendőrség vagy a bíróság felkér bennünket a hozzászólás törlésére, akkor ezt azonnal megtesszük.
A hozzászólás törlésre került, de a böngészők mégis megtalálják. Miért?
A Google és egyéb keresők (Bing, Yandex, …) saját memóriával rendelkeznek, és nem mindig jelenítik meg 100%-ban a tényleges honlapot. Egy kis időbe telik, míg a kereső újraindexeli a webtartalmat, és a tényleges honlapot jeleníti meg. Ez az idő általában hetekben, vagy akár hónapokban is mérhető.
Átadják nekem a hozzászóló IP címét, vagy más adatát?
Számunkra nagyon fontos a fórum minősége, ezért igyekszünk biztosítani, hogy ideális esetben senkinek se kelljen információ a hozzászólás szerzőjéről. Ennek ellenére előfordulhat, hogy a weblapokon olyan üzenet jelenik meg, amelyik jogellenes. Ilyen esetben forduljon a rendőrséghez, ahol mindent megtesznek azért, hogy kiderüljön a hozzászólás eredete.
A legtöbb hozzászólás anonim. Ilyen esetben nem áll rendelkezésünkre a szerző neve és e-mail címe. A felhasználó IP címét olvasható állapotban nem (csak kódoltan) tároljuk. Azt meg tudjuk határozni, hogy két hozzászólás egy készüléken készült-e, de ehhez nem tudunk IP címet hozzárendelni.
Ki felel a hozzászólások tartalmáért?
A hozzászólások tartalmáért mindig az adott (a hozzászólást feltöltő) felhasználó felel. A felhasználók a hozzászólásaik feltöltése során elfogadják a Hozzászólások hozzáadási feltételeinek a betartását. Abban az esetben, ha bizonyíthatóan értesülünk a megjegyzés jogsértő tartalmáról, akkor kötelezettséget vállalunk a hozzászólás mielőbbi törlésére.
Rendelkezésre áll API?
Sajnáljuk, API nem áll rendelkezésre a szolgáltatás esetében, és ezt a jövőben sem tervezzük.
Mit tegyek akkor, ha az én telefonszámom az akaratom ellenére felkerült a webhelyre?
Amennyiben azt észleli, hogy az Ön telefonszáma felkerült a webhelyre, akkor lépjen kapcsolatba velünk és kérje a telefonszáma eltávolítását, e-mailen: callinsider.hu @ vagy levélben a következő címen:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Prága 13
Cseh KöztársaságFenntartjuk a jogot arra, hogy valamilyen dokumentummal igazolnia kell, hogy a telefonszámot Ön használja.
Érvényes telefonszámot tettem fel, de a rendszer szerint a szám nem létezik. Mit tegyek?
Amennyiben úgy gondolja, hogy a megadott szám helyes, akkor írjon nekünk a következő mailre: callinsider.hu @ . Megpróbáljuk a hibát kijavítani.
Miért vannak bizonyos hozzászólások elrejtve?
Amikor hozzászólás törlésére vonatkozó kérelem fut be hozzánk, akkor a hozzászólást automatikusan elrejtjük (a kérelem elbírálásig). Erre azért van szükség. hogy minél előbb hozzáférhetetlenné tegyük azokat a hozzászólásokat, amelyek személyes adatokat vagy például gyűlölködő véleményeket tartalmaznak.
Miért nem tudok hozzászólást bejelenteni?
Ha a hozzászólás eltávolítására vonatkozó kérelmet megalapozatlannak találjuk, akkor nem tesszük lehetővé, hogy az időlimit letelte előtt ismételten bejelentse a hozzászólást. Ha ragaszkodik a törléshez, akkor lépjen kapcsolatba velünk a(z) callinsider.hu @ e-mail címen vagy a következő levelezési címen:
P.O.Box 272
Kurzova 2222/16
155 00 Prága 13
Cseh KöztársaságMit jelent az „ellenőrzött profil” információ?
A telefonszámokra vonatkozó információkat a felhasználóktól és más nyilvános forrásokból szerezzük be. Az ilyen telefonszámokat „ellenőrzött profil”-ként jelenítjük meg. Annak ellenére, hogy ezeket az információkat rendszeresen ellenőrizzük és frissítjük, előfordulhat, hogy az információk már elavultak vagy pontatlanok. Ha az ellenőrzött profilok esetében bármilyen pontatlanságra bukkan, kérjük, hogy erről tájékoztasson bennünket.