Le vete á telefonszonrol a egész pénzemet
+36 30 344 3215
Kattintson az alábbi gombra az ellenőrzött profil (tulajdonos hozzárendelése telefonszámhoz) létrehozásához szükséges űrlap kitöltéséhez.
Mik a tapasztalatai a következő telefonszámmal?
Cikk tippek
Vigyázz! – Ezzel az új trükkel próbálják...
Jó napot kívánok, az OTP Banktól telefonálok azért, mert banki biztonsági rendszerünkben azt látjuk, hogy Ön megpróbált az elmúlt percekben 78-78 ezer forintot három egymás utáni alkalommal is kiutalni a számlájáról, és le akarjuk ellenőrizni, hogy valóban Ön próbálta-e végrehajtani ezeket a gyanús tranzakciókat...
ÍGY LEPLEZŐDIK LE EGY TELEFONOS CSALÓ! TANULSÁGOS...
Csodálatos hangfelvétel került fel a netre a napokban. Egy telefonos csaló próbálkozott pénzt kicsalni kiszemelt áldozatából, aki hagyta, hogy végigmondja a beetetõ szöveget, közben az egész beszélgetést rögzítette. A végén aztán jött a fekete leves...
Ez is érdekelheti Önt
Milyen előnyei vannak a Call Insider regisztrációnak
A Call Insider szolgáltatás regisztrációja ingyenes. A fiók létrehozásával több előnyhöz juthat:
- Kevesebb reklám.
- Saját hozzászólások áttekintése, szerkesztése és törlése.
- Értesítést állíthat be, ha valaki reagál a hozzászólására.
- Hozzászólás hozzáadásakor nincs szükség reCaptcha kitöltésére (SPAM botok elleni védelem).
- Naponta több hozzászólást is feltehet.
- Zavaró tartalmú hozzászólások egyszerűbb bejelentése.
A hozzászólásom eltűnt vagy azt módosították. Miért?
A hozzászólásokat a következők okok miatt módosíthatjuk vagy törölhetjük:
- Olyan információt kapunk, hogy a hozzászólás jogsértő, amelyet az általánosan elérhető információk alapján ellenőrzünk le.
- Információt kapunk arról, hogy az adott hozzászólás a GDPR európai általános adatvédelmi rendelet szerinti személyes adatot tartalmaz.
- Olyan információt kapunk, hogy a hozzászólás durva vagy sértő.
- A rendőrségtől kérelmet kaptunk a hozzászólás törlésére.
- Bírósági határozat kötelez bennünket a hozzászólás törlésére.
Hogyan tudok sértő vagy nem megfelelő tartalmú hozzászólást bejelenteni?
Minden felhasználó deaktiválhatja az adott hozzászólást, a rendszergazda ellenőrzéséig. Csak kattintson a Törlés gombra az egyes hozzászólások melletti menüben. A felhasználót egy rövid űrlapra irányítjuk át, ahol a moderátorokat tájékoztathatja arról, miért tartja károsnak a hozzászólást. A kérelem feldolgozásának az ideje általában egy hét. Ezt követően a felhasználó értesítést kap arról, hogy a hozzászólást miként értékelte ki a moderátor.
Hozzászólások